14.3.06

Haaste

Anzi haastoi minut kertomaan viisi omituista tapaani.

Homman nimi on siis se, että paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.

Ai että viisi omituista tapaani.

1. Hyvin yleinen piirre, joka toistuu varmaankin useimmissa opiskelutovereissani, on tehtävien siirtäminen eteenpäin kunnes DL painaa päälle hirveällä ja stressavalla tavalla. Nytkin minun pitäisi saada 8 sivua kirjoitettua ja bloggaan :)

2. En muista milloin olen tehnyt tämän viimeeksi, mutta jos olen tehnyt juuri jotain hieman noloa yritän peittää sen tekemällä jotain hieman vajaaälyistä. Minulla on vaikeaa kuvailla, missä tilanteissa tekisi mitä, mutta voin selittää tämän piirteen sillä, että haluan ihmisten huomion mielummin typerille asioille kuin noloille. Minua ei haittaa vaikuttaa tyhmältä, mutta nolostuminen minua harmittaa. Tyhmys ei nolota minua.

3. Muistelen nolojan tilanteita. Kävelen kadulla ja omat ajatukseni johtavat minut johonkin menneisyyden noloon tilanteeseen. Samalla alan häpeä sitä ja ihmiset ihmettelevät miksi yhtäkkiä punastun, peitän kasvoni käsillän ja sanon vaimeasti: ei! noloo! Tähän lisäisin hoilaamisen kadulla, mutta se on vain Suomessa noloa.

4. Tykkään aina vain yhdestä rokkiyhtyeestä. Minulla on kummallinen fiksaatio keskittyä yksipuolisesti vain yhteen yhtyeeseen kerrallaan ja kauan. Suurimmat fiksaatoni ovat MSP ja MEW, joista jälkimmäinen on nykyään tärkein yhtye minulle. Oli eilen ja toissapäivänä yhtyeen molemmilla Helsinki-keikoilla.

5. En osaa päättää. Minulle on erittäin vaikeaa tehdä päätöksiä ja pähkäilen vaihtoehtoja erittäin pitkään. Jos joskus teen päätöksen, kadun sitä usein. En osaa pysyä päätöksessäni ja muutan mieltäni hyvin usein. Siinä mielessä en ole kovin luotettava. Hyvä esimerkki tästä ovat yritykseni ottaa bussi Otaniemeen. Yhtenä aamuna päätin mennä Otaniemeen bussilla 18 tai 14 ja vaihtaa siitä 506:een. Odotin bussipysäkillä, kunnes kyllästyin ja päätin mennä Kamppiin kokoeilemaan 102:ta tai 103:ta. Odotin siis vastakkaisella pysäkillä hetken bussia Kamppiin ja kun oli bussissa huomasin, että satabussit eivät kulje vähään aikaan ja minun pitäisi odottaa 30 minuuttia. Nousin siis bussista pois seuraavalla pysäkillä enkä tiennyt miten pääsisin kouluun. Samalla vastakkaisella pysäkillä pysähtyi 18, mutta en ehtinyt siihen. Päätin kävellä kotiin ja ottaa auto Otaniemeen, mitä yritin välttä koko aamu.

1 Comments:

At 14 maaliskuuta, 2006 23:20, Blogger Stephu said...

voit tscheckaila mun viis omistuista tapaa irkkallerian päiväkirjasta, en jaksa/viitsi/kehtaa pistää niitä oikeaiseen plokiini. se on pannassa kunnes keksin sinne jotain oikeeta kirjotettavaa tai vaihtoehtosesti jotain mekatyhmää.

 

Lähetä kommentti

<< Home